היי קודם כל חייב לפרגן - האפליקציה נהדרת נקייה וקלה, אני ממש שמח עליה.
דבר קטן - אשמח אם תהיה אפשרות לבחור דרך אחרת להפעיל את האפליקציה -
הגלגלת של העכבר יש לה שימושים רבים וזה מתנגש לי ברמה שאני לפעמים צריך לכבות את האפליקציה
אשמח אם תהיה אפשרות לשלוט בזה או להחליף באופן קבוע לקיצור מקלדת
המון תודה וסחטיין עליכן!
היי קודם כל חייב לפרגן - האפליקציה נהדרת נקייה וקלה, אני ממש שמח עליה.
דבר קטן - אשמח אם תהיה אפשרות לבחור דרך אחרת להפעיל את האפליקציה -
הגלגלת של העכבר יש לה שימושים רבים וזה מתנגש לי ברמה שאני לפעמים צריך לכבות את האפליקציה
אשמח אם תהיה אפשרות לשלוט בזה או להחליף באופן קבוע לקיצור מקלדת
המון תודה וסחטיין עליכן!